1. nie śpi ktoś jeszcze???:(

  2. 📋Ciekawostki z listy PK w 🇯🇵: ➡niesprawiedliwe wsadzenie do pierwszej trójki (kolejne konkursy będą z 6 os. krajówką) i niespodziewana obecność (we wtorek wrócił do kraju, żeby jutro wylecieć na MŚJ) oraz reszty juniorów🤔

    Pokaż ten wątek
  3. ❗❕❗ Dobrze więc jeśli chcecie, żebym napisała daddy kinka to zostawcie mi tu Kuczka ⬇️ Ma być przynajmniej 50 osób bo jak nie to nie pisze.

  4. W pierwszej czwórce najlepszych strzelców mamy aż trzech graczy, związanych z piłką nożną byłego ZSRR ;) 🇺🇿Eldor Szomurodow - 🇮🇷Sardar Azmoun - 🇰🇬Witalij Luks - SSV Ulm I niech ich festiwal strzelecki trwa jak najdłużej 😉

  5. Czemu mam wrażenie że nie mogę pisać semestralnego z matmy

    Pokaż ten wątek
  6. "Kurwa kurwie łba nie urwie, ale chuj chujowi chuja wyrwie." taki właśnie sobie śmieszny cytat wymyśliłem na wykładzie. Coś podejrzewam, że większość tego typu mądrości życiowych jest wynikiem niespotykanej nudy.

  7. Mam taka jedna mutualke, z która nie mam aż tak dużo interakcji, ale jest taka słodziutka i tak bardzo ja lubię. Plus może niedługo się zobaczymy

    Pokaż ten wątek
  8. jebać mój mózg który o drugiej w nocy musi sobie przypominać wszystkie najlepsze kawałki Krawczyka zamiast iść spać

    Pokaż ten wątek
  9. juz po 2 :( nie wiem jak ja wstane do tej szkoly

    Pokaż ten wątek
  10. Chcę ucałować twój słodki nosek na każde dzień dobry i dobranoc chcę powiedzieć tobie jak bardzo cię kocham i ile dla mnie znaczysz.Nie ważne jaką drogę wybierzesz nie ważne co się stanie pamiętaj że zawsze będę przy tobie i zawsze będę cię wspierać aniołku.Proszę bądź szczęśliwy

  11. Potrzebuje pomocy bo muszę coś napisać a nie wiem jak XD

  12. 16 sty

    Dwa poruszające obrazki z dzisiejszego dnia: * Poseł Kaczyński i jego świta demonstracyjnie spóźniają się na minutę ciszy ku czci Pawła Adamowicza. * Wiceprezydent Gdańska idzie z propozycją pomocy do matki Stefana W., zabójcy Adamowicza. Dwa światy.

  13. Wy jak nikt inny uczycie mnie, jak ważna jest ciężka praca. Że połączenie wysiłku i pasji może dać niesamowite efekty. Staram się żyć w tym roku tak, bym mogła w grudniu spojrzeć na Was i szczerze powiedzieć: "Możecie być ze mnie dumni".

    Pokaż ten wątek
  14. Leo Messi dzięki golowi z Levante, zrównał się w klasyfikacji wszech czasów z Ladislao Kubalą i jest ex aequo na 2 miejscu pod względem zdobytych dla Barcy goli (49) w . Najwięcej takich trafień ma Josep Samitier (64).

  15. W "Interwencji" był wywiad z dilerem Stefana. Diler opowiadał, że Stefan to był taki głupek co dał w mordę jak mu kazali, ale ambicje miał większe. Chciał być człowiekiem z miasta...