1. Wzięłam siostrę na plecy i ona złapała mnie za ramiona a nogami oplotła mnie w pasie i tak do mnie przywarła i ja ją niose z łazienki do łóżka a ona krzyczy do taty "TATO PATRZ JESTEM PLECAKIEM" kisne XD

  2. 13 lip

    mama jak jestem w lazience: "długo jeszcze???? 😤😤😩😩" mama jak wyjdę z łazienki: *robi 374134819042 innych rzeczy zanim pójdzie do łazienki*

  3. Louis: *wychodzi do łazienki* *pośpiesznie wyciąga telefon* Styles, kurwa mać zabierz mnie stąd naTYCHMIAST KOD CZERWONY SŁYSZYSZ MNIE CHCE IŚĆ Harry: ostatnio za każdym razem jak odbieram to krzyczysz Louis: HARRY Harry: to źle wpływa na maleństwo Louis: CO Harry: no na ciebie

  4. Louis wyszedł do łazienki w czasie konferencji.

  5. Chopin statue in Royal Łazienki in

  6. 13 lip

    ide do łazienki może nic mn n zje

  7. Powiem wam historie życia Idę sobie do łazienki i nagle bum Walnąłem głową w ścianę To będzie super dzień

  8. 15 lip

    Powiedzcie mi (nikt nie odpowie bo jest 3:35 ale ok) czy jak pójdę teraz do łazienki to mnie wciągnie jakiś demon?

  9. 9 lip
    W odpowiedzi do

    Wypić olejek rycynowy. Przez 2 dni nie wyjdziesz z łazienki ale 3 dnia brzuch będzie płaski jak plazma.

  10. 16 lip

    y mam 16 lat i właśnie rozważam czy iść do łazienki zapalając każde światło na mojej drodze czy jednak się wstrzymać z tą decyzją

  11. mam remont łazienki i taki pan zmienia płytki i nagle słysze "ja pierdole kurwa mać no cholera jasna" i moj tato pyta rysiu co jest a ten pan "wszystko mi sie udaje co znaczy ze zaraz cos pierdolnie i juz na zapas sie wkurwilem" mood

  12. 15 lip

    WŁAŚNIE SIĘ POPŁAKAŁAM BO WYSZŁAM Z ŁAZIENKI A W ESCE LECIAŁO YOUNGBLOOD BOŻE JESTEM Z NICH TAKA DUMNA

  13. Ta skończyła remont łazienki podobno.

  14. 15 lip

    dlaczego na środku łazienki leży sałata pekińska

  15. 13 lip

    Wracam z łazienki po kąpieli, ręcznik na łbie, ryj w telefonie i mało się ze strachu nie wyjebałam w drzwiach od pokoju, bo moja mama z laptopem u mnie pod kołdrą leży XDD OJCIEC ZAWINĄŁ SIĘ KOŁDRĄ W KOKON I ZABRAL MAMIE PODUSZKĘ WIĘC DZIŚ ŚPI U MNIE XDDDDD