1. Czemu, gdy mam 100zl w banknotach po 10zl, to wydam to w 3 sekundy, a jak w jednym dużym stu złotowym, to nie umiem tego wydać, bo mi szkoda??

  2. Czy wy też tak czujecie że jak macie np 20zl papierowe to jestem ricz bicz a jak w monetach to bidak? Ja za każdym razem!

    Pokaż ten wątek
  3. wy chore pojebsy, jak wy jecie nutellę z masłem.... porzygam sb to niszczy smak?

  4. -chodziles ze mna bo wygladam jak facet? -nie, zerwalismy bo nie wygladasz ZESRAM SIE

  5. 16 lip

    Ja: Ariana Grande to ma fajne życie. Ładna, bogata i jeszcze umie śpiewać Brat: Istnieje coś takiego jak autotune Ja: Ona akurat ma serio dobry głos Brat: Była w X-Factor? Ja: Od kiedy X-Factor jest wyznacznikiem talentu? Brat: Od One Direction WYGRAŁ

  6. Ale pamiętacie, że dzisiaj są urodziny Stanisława Tyma!? Jak nie, to przypomina sam Mistrz. 200 lat!!!

  7. 16 lip

    wiecie co jest najgorsze???? jak sie z kims pisze, jest fajnie, a pozniej ta osoba znajduje sobie kogos innego i sie idzie w odstawke ; DD

  8. 16 lip

    Podobno to normalne, robić Polaków w wała z uśmiechem na twarzy!😡 To jak to z tymi karami za oszukiwanie przez korporacje? Mandacik na poziomie tabliczki taniej pseudo czekolady czy solidna kara że aż w centrali z butów wyskoczą?

  9. czy wy też jak czasami widzicie piękne suknie ślubne to chce się wam brać ślub czy to tylko ja jestem taka pieprznięta?????

  10. 16 lip

    JEZU SŁUCHAJCIE JAK CHCECIE SERIO PIJANYCH SOSOW TO WŁĄCZCIE KOKTAJLE I ZMNIEJSZCIE PRĘDKOŚĆ ODTWARZANIA NO KURWA MICHAEL BRZMI JAKBY BYL NAJBEANY W TRZY DUPY I NIE UMIAL POWOWOEDZIEC ITS SUCH AA.. A ASHTON MOM HELLO? TAK WYJE JEZU WLAACZCIE TO WSZYACY BLAGAM

    Pokaż ten wątek
  11. Louis jurorem x factor? 😮😮 Ale jak to??!?!? 😭😭😭😭 On nie zasługuje na takie traktowanie!!! 💔😭💔😭😭💔😭Jak oni mogli dać go do tv?!!!!!? 😡😡 Ten malutki jeżyk zasługuje na lepszą traktowanie!! 😡😡😡 Chrońmy nasze słoneczko!!! 💪💪❤️❤️ aktualnie tak was widzę

  12. 16 lip

    po drugiej sekundzie miałam już łzy w oczach, czy wy słyszycie jakie to jest piękne? a 9-10 sekunda zapiera mi dech w piersiach, boże jak ja go kocham

  13. Właśnie podchodzi do stoiska nasz stały klient i taki roztrzepany -Szukam takiej osoby...em czy była tu taka osoba która wygląda jak milion dolarów? -Niestey - Bo mojej żony szukam Oni razem to taki goal, zawsze jak razem są na zakupach to kisne z nich xd

    Pokaż ten wątek
  14. 16 lip

    Jak to szlo z tymi imigrantami? Pracuja na sukces swojego kraju? Musza go bardzo cenic i szanowac.

  15. Ej czaicie że za chwilę minie 8 lat One Direction? ZARAZ MINIE 8 LAT KTÓRE POŚWIĘCIŁAM TYM DEBILOM Chyba nigdy nie zapomnę tego jak moi rodzice mówili "za miesiąc ci się znudzi" 😂😂😂